Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer

Vážení fanoušci,

v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.

Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.

Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.

Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.

S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Cenda1986 (Nechanice)
4.10.2021, 13:53
Dobrý den pane Kmoníčku
Již delší dobu co chodím na hokej a také jezdím na některé venkovní zápasy si říkám proč u nás na ZS se pivo točí stále do jednorázových plastových kelímků? Skoro všude na stadionech se používají vratné plastové kelímky se zálohou a navic jsou na nich například i fotky hráčů potažmo klubové barvy a tak. V pátek jsem to řešil s šéfem stánku na ochozu nad sektorem stání a on mě odkázal na Vás respektive na klub. Děkuji za jakoukoliv odpověď.

Odpověď:
Dobrý den,
otázku zálohovaných kelímků jsme intenzivně řešili před dvěma lety, přičemž byla kompletní realizace i součástí jednání představenstva. Oproti ostatním stadionům však máme jednu podstatnou nevýhodu, a to několik cateringových společností, které působí v naší hale. Pokud máte jednoho caterera, tak je výdej, příjem i čistění těchto kelímků daleko jednodušší, než když vše řešíte se třemi subjekty. I přesto jsme našli teoretickou šanci, jak zálohované kelímky na našem stadionu zavést, avšak krátce poté přišla pandemie a další kroky jsme již z jistých důvodů nepodnikali. Máme v plánu začít o tomto kroku znovu jednat, ale dle mého je reálné zavedení těchto kelímků až nejdříve pro další hokejovou sezónu.
VShradec
2.10.2021, 12:57
Dobrý den,
Děkuji za skvělí tým v našem městě!
Chtěl bych se zeptat na sponzory našeho týmu jak to funguje platí částku jednou ročně a nebo to rozkládají na měsíční splátky?
Je u nás sponzor který je konkrétně vázán na nějakého hráče?
Kolík musí sponzor minimálně dávat klubu aby to bylo pro klub zajímavé a sponzor byl minimálně na vebu veden jako partner klubu?

Snad moje otázky nejsou moc drzé
Děkuji za odpovědi a přeji hezký víkend

Vláďa


Odpověď:
Dobrý den,
a) Splatnost (platba najednou nebo ve splátkách) je vždy otázkou dohody s daným partnerem.
2) Ne, není.
3) Věřte mně, že není žádné klišé, když řeknu, že jsme v dnešní době rádi za jakéhokoliv partnera. Prakticky neexistuje minimální částka podpory, snažíme se najít vždy nějakou možnost reklamního plnění pro případného zájemce tak, aby velikost reklamního plnění odpovídá výši jeho podpory. Abych byl ale konkrétní, tak tato nejmenší částka za reklamu je zhruba od 20.000 Kč, ale je to opravdu individuální záležitost.
Určitě nejsou, je to v pohodě.
Leoš101 (Hradec Králové)
1.10.2021, 21:47
Vážený pane Kmoníčku,
možná tento dotaz bych měl směřovat na marketing, ale chtěl bych znát odpověď spíše od Vás.
Jsem dlouholetým fanouškem, stejně jako můj otec a další přátelé, kteří měli vždy své místo na stadionu vedle nás. Dokonce máme ještě schovanou permanentku z první extraligové sezóny 1993 - 1994
Bohužel můj otec je senior a nemá peněz na rozdávání a i přátelé, kteří chodili ve třech, se rozhodli nepodpořit klub, možná z finančních důvodů a nebo třeba jen z principu.
Nyní jako ”potrestání” za nepodpoření klubu přišli o své místo. I přesto všichni měli zájem si permanentku na letošní sezónu koupit a dokonce ta možnost dle prvotních informací měla být s tím, že permanentky by se měly začít prodávat podle situace nejdříve však prvního října.
Stalo se bohužel to, že už minimálně na zápas s Pardubicemi (26.9.) byla tato místa obsazena novými permanentkáři. Tuto informaci potvrdili sami noví majitelé. A vrcholem všeho je, že i na těch sedadlech je samolepka podpory.
Něco tady asi nehraje a trochu to i zavání. Po jarním dávkování, jak budou řešeny kompenzace, je to bohužel další ”plivnutí” do tváře dlouholetým fanouškům.
Ptám se tedy, jak je to možné, že už tato místa byla v září obsazena, když se psalo něco jiného?
Děkuji a přeji Vám úspěchy v další práci a po dnešních výkonech všech sudích pevné nervy.

Leoš Dušek

Odpověď:
Dobrý den,
nejedná se v žádném případě o potrestání, to jsou zbytečně silná slova. Držitelům permanentek ze sezóny 2020/21, kteří si nechali vrátit poměrnou část peněz, se představenstvo klubu rozhodlo zrušit předkupní právo na svá místa kvůli potenciálním komplikacím souvisejícím s Covid-19. Už před startem kompenzací jsme věděli, že budeme dopředu fanoušky informovat o prozatímním nespuštění prodeje nových permanentek. Pokud by byla situace s restrikcemi závažnější a my měli omezenou kapacitu stadionu natolik, že by se do haly nevešli ani permanentkáři, tak by bylo jistě nešťastné prodávat další permanentky a řešit další kompenzace. Proto jsme se smířili s tím, že bychom se museli vypořádat pouze s prodejem vstupenek na zápasy hrané do jednoho týdne pro případ, že by se opět utahovala nařízení ze strany ministerstva zdravotnictví.
Zároveň jsme ale chtěli vyjít vstříc všem těm, kteří klub podpořili v rámci první varianty kompenzací a kdo chtěl, tomu jsme umožnili výměnu pozic v hale. Je tedy pravděpodobné, že místa vedle Vás jsou obsazená jinými permanentkáři, kteří klub podpořili, proto mají na svých nových sedadlech patřičnou samolepku.
Vzhledem k tomu, že je situace s Covid-19 relativně příznivá, tak jsme se rozhodli pro spuštění prodeje vybraných míst v hale zhruba v polovině října. K této aktivitě právě tvoříme článek, který by měl být vydán na webu klubu začátkem příštího týdne. Pokud bude mít Váš otec a jeho kamarádi zájem o koupi nových permanentek, v článku se dozví veškeré podrobnosti.
Pevně věřím, že si Vy nebo my společně vybereme místa, která Vám budou také vyhovovat.
Děkuji Vám za přání.
namezzzz1 (Hradec Králové)
27.9.2021, 17:34
Dobrý den
Za starou pernamentku jsem věnoval peníze klubu a rovnou si zarezervoval novou a tu mám již zaplacenou, ale ještě jsem nedostal slíbený originální dárek.
Proto se chci zeptat kdy s tím budu moci počítat.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď:
Dobrý den,
nejpozději příští týden vydáme článek o jedné novince, kterou pro naše fanoušky připravujeme a součástí tohoto článku bude i informace o slíbeném originálním dárku.
Tak ještě vydržte :-).
Filipbal
26.9.2021, 22:33
Dobrý den, vyřiďte prosím do kabiny našim klukům velkou pochvalu za derby s Pardubicema. Ikdyž Pardubice byli první dvě třetiny lepším týmem, tak naši kluci bojovali za naše barvy, dali do hry srdce a byli jsme zaslouženě odměněni. K dotazům:
1) Určitě nejen já jsem si všiml, že se nad ledem tvořila mlha. Co se stalo? Nebyla puštěna vzduchotechnika?
2) Nepřepočítal se dneska někdo, co se týče návštěvnosti? Upřímně při tom, jak dneska byl zaplněný stadion, nechápu, kam by se vešlo dalších více než 1500 fans.
3) Jezdíte na všechny venkovní duely a nelákalo by Vás někdy jít do kotle?
4) Jak to máte nastavený s hráči a trenéry ohledně komunikace? Mám na mysli, jestli je někdo, kdo Vám z hráčů nebo trenérů týká a jak vy to máte vůči nim? Vykáte někomu z nich?
5) Fandí i Vaši příbuzní Hradci a případně chodí na zápasy?
S pozdravem Filipbal. :-)

Odpověď:
Dobrý den,
vyřídím rád.
1) Naše vzduchotechnika byla zapnutá, ale je velmi slabá a poddimenzovaná. Vysoké teploty venku a velká návštěva způsobily tuto mlhu. Bohudík se to stává jen někdy na podzim.....
2) Určitě nepřepočítal a věřte mně, že by se tam vešlo i o trochu více diváků, než-li uvádíte. I tak jsem rád za tak dobrou návštěvu a atmosféru, kterou fanoušci vytvořili.
3) Budu upřímný, nelákalo. Já potřebuji mít na hokej trochu klidu. Na druhou stranu mají naši výjezdníci (hlavně ti pravidelní) velký respekt a poděkování.
4) S trenéry si tykám a tak je to vždy bez ohledu na to, kdo právě trénuje. Hráčům tykám a někteří starší hráči, s kterými se znám déle nebo jsem jim to nabídnul, mně tykají.
5) Ano, všichni příbuzní fandí Hradci a mám dvě skalní fanynky, kterými jsou manželka a paní tchyně, ta je do toho "ponořená" asi nejvíce :-). Obě dvě pravidelně domácí zápasy navštěvují, manželka se mnou občas jezdí i na venkovní zápasy.
PINQIN (HK)
25.9.2021, 19:56
Dobrý den, mám dotaz k našemu partnerskému klubu: Kolín navázal spolupráci s Motorem? Nebo jak si v našem klubu vysvětlujete, že tam začal chytat Strmeň (a Sajdl s Dvořákem sedí...to nemají výkonnost?) Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
občasná výpomoc brankáře Strmeně, která se bude řídit podle našich pravidel, byla učiněna po vzájemné dohodě všech. Žádnou spolupráci s ČB to neznamená. Sezóna je dlouhá a na brankářský post potřebujeme více kvalitních možností. Dvořák již v Kolíně nepůsobí (je ve II. lize), Sajdl pendluje mezi námi a Kolínem, Kiviaho byl nějakou dobu nemocný atd....
BAGETA (Hradec Králové)
23.9.2021, 08:37
Vážený pane Kmoníčku,

máte nějaké rozumné vysvětlení proč již druhý extraligový zápas je pánských toaletách tma jako v noci ?
Je opravdu taký problém nechat světla opravit či vyměnit ?
Je to naprosto nedůstojné.

Děkuji

Jan Peterka

Odpověď:
Dobrý den,
zřejmě je něco rozbité nebo nefunkční. Problém zjednat nápravu není, ale musíme o tom vědět. Do příštího domácího zápasu to vyřešíme.
Přeji Vám hezký večer.
cechacek69
22.9.2021, 11:25
Dobrý den,
dočetl jsem se, že zápas se Spartou, který se měl hrát 25.12.2021 zde v HK, bude součástí Winter Hockey Games. Chápu to dobře, že pokud mám permanentku, tak i přesto tento zápas neuvidí? Jak to tedy v tomto případě budete kompenzovat?
Děkuji za odpověď.

Odpověď:
Dobrý den,
tento zápas kompenzovat nebudeme, jelikož na základě obchodních podmínek klub garantuje pouze zápasy základní části hrané v ČPP Aréně. Dále je třeba podotknout, že oproti loňské sezóně odehrajeme i za stávajících okolností o jedno utkání navíc.
boyscrime
21.9.2021, 18:06
Dobrý den kdy bude k dispozici Henri Kiviaho. Děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
Henri je již k dispozici, od soboty trénuje s mužstvem.
Pavel95 (Hradec Králové)
19.9.2021, 19:45
Dobrý den, pane GM,

nejprve gratuluji k povedenému začátku sezony, asi budete souhlasit s tím, že se nám start minimálně výsledkově poměrně vydařil.

Chtěl bych se zeptat, jak se klub staví k dosavadním výkonům Ahtiho Oksanena? Přicházel sem s nějakou nálepkou, kterou se mu zatím nepříliš daří plnit. Souhlasíte s názorem, že si musí nejprve zvyknout na odlišný styl a možná typově jiné spoluhráče než měl ve Finsku?

Myslím, že v něm potenciál je. Dostane od klubu potřebný čas aklimatizovat se nebo na něj budete od začátku vyvíjet tlak k zlepšení produktivity?

Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
prozatím panuje částečná spokojenost :-).
Ahti je prozatím za očekáváním, ale není naším cílem nad ním zlomit hůl po několika utkáních. Na trénincích pracuje velmi dobře a my věříme, že se zlepší a začne být produktivní. Je také na trenérech, aby našli optimální složení útoků, resp. jeho útoku. Od nás ještě nějaký čas určitě dostane. Navíc on sám si to uvědomuje a není spokojený se svými výkony.
Další stránky
<<119120121122123124>>
deneme bonusu veren siteler