Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
Vážení fanoušci,v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Jsem sezonní pernamentkář a mám staženu vstupenku na zítřek....podle pokynů nebude občerstvení...mohu si tedy přinést alespoň malou lahev vody....cca 2,5 hodiny bez pití by mi trochu vadilo...nebo bude možnost jít ven o přestávce si tu minerálku někam koupit ?
Odpověď:
Dobrý den,
občerstvení by pro každý povolený sektor mělo fungovat, takže si nic s sebou nosit nemusíte.
je nějaká šance, že si v srpnovém poháru a později v ELH za nás zahrají Hroňas a Chajda?
Děkuji za odpověď a přeji úspěch... ❤️🦁🖤
Odpověď:
Dobrý den,
ano, šance existuje, pracuji na tom.
Moc děkuji za přání.
Vím že za nastalou situaci klub nemůže, ale moje otázka zní jestli bude klub nějak kompenzovat permanentkářům zápasy které nebudou moci navštívit z důvodu snížení návštěvnosti. Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
až budeme s jistotou vědět, kolik fanoušků se nemohlo dostat na daný počet zápasů v sezóně 2020/21, tak bude následně vedení klubu řešit možné kompenzace. Dnes se však spustilo vyzvedávání vstupenek na čtvrteční zápas, pro který stále zůstává cca 250 míst volných.
Uvažuje nyní klub o zastavení prodeje permic?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
máme k tomu ve čtvrtek jednání a poté bychom chtěli informovat všechny fanoušky.
Odpověď:
Dobrý den,
respektujeme rozhodnutí smírčí komise a náš právní zástupce činí další kroky, které nám legislativa umožňuje.
naváži na zveřejněný dotaz ohledně barvy kalhot a přileb..myslím, že by to vyřešilo držení se našich barev...souhlasím měnit je nemá cenu a ta červená je v pohodě, jen mě zaráží, že jako tým máme oficiálně dresy v základních variantách bílé a černé, proč tedy nás všude mimo ELH ”někdo” nutí mít jinou variantu dresů ať nyní pohár nebo i CHL..atd.... ta varianta dresů bílá nebo červená mi opravdu nepřijde jako nám vlastní.... pak vzniká ten pocit vybízející ke změně kalhot a přileb... Opravdu musíme souhlasit červenými dresy nebo je to přání klubu ?
Odpověď:
Dobrý den,
nikdo nás nenutí hrát v červených dresech. V obou případech to bylo přání klubu, jakási změna právě od zaběhlých zvyklostí.
Odpověď:
Dobrý den,
jelikož máme na skladě helmy a kalhoty pro všechny hráče ve stávajících barvách, nebudeme kupovat tuto část výstroje novou v jiných barvách. Je to zbytečně a navíc se jedná i o poměrně nákladnou záležitost, na kterou není v tuto chvíli prostor.
Odpověď:
Dobrý den,
v příštím týdnu se budeme řešením celé situace na našem stadionu v souvislosti s kvótami a dalšími opatřeními zabývat. Do konce týdne bychom měli mít aktuální informace od ČSLH, jehož zástupci měli dnes jednání s p. Maďarem. Poté Vás budeme informovat.
chci se zeptat jestli uvažujete po vzoru p.Straky HC Škoda Plzeň po naplněné kvóty (1/4 míst na sezení) přerušení prodeje permanatek kvůli dosažení maximální možné kapacity, kterou je dle platných nařízení spojených s pandemií COVID-19 ?
Hezké léto přeji Luissiana
Odpověď:
Dobrý den,
prozatím o tomto konkrétním kroku neuvažujeme. Samozřejmě i my budeme muset situaci ohledně kvót, které budou minimálně v průběhu měsíce srpna platné, řešit a s dostatečným předstihem Vám tyto informace sdělíme.
Odpověď:
Dobrý den,
jsme na všem s hráčem i klubem domluveni, v tuto chvíli čekáme na podpisy příslušných dokumentů a řešíme pojistku.