Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
Vážení fanoušci,v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
měl bych na Vás dotaz jako na generálního manažera Mountfieldu HK a současně člena představenstva APK LH s tím, že letošní sezónu již APK řídí soutěž. Je možné, že problém, který mě trápí a myslím si, že zdaleka ne jenom mě, nikdo z těch, kteří k tomu mají kompetence a možnosti, neřešil, protože třeba nikoho nenapadlo, že by takový problém mohl být.
Jako majitel permanentky (kterou mám každý rok, nejenom na extraligu, ale už spousty let předtím na 1. ligu) mám předplacený vstup na každý domácí zápas. Na tom není nic zajímavého. Můj problém je v tom, že pracuji ve Fakultní nemocnici, kde je nepřetržitý směnný provoz. Je kolikrát veliký problém skloubit rozpis služeb v práci tak, abych mohl všechny zápasy navštívit. Vím, že je nově možné prodávat / přeposílat permanentky, pokud na zápas nemůžu, ale já na zápasy chodit chci. Snažím se proto v práci domluvit se tak, abych mohl, vychází mně vstříc, nicméně je potřeba to naplánovat dopředu.
A teď to přijde. Den, dva před zápasem přijde e-mail a mění se den zápasu, začátek zápasu. V té chvíli mně už v práci nikdo vstříc vyjít nemůže. A mám po zápase. Být to jednou, dvakrát za rok, mávnu na tím rukou, stane se. Ale na můj vkus se to děje poměrně často. Myslím si, že stejný problém má spousta fanoušků, jen se třeba nenapadlo někoho na to zeptat.
Je možné, aby jste se v rámci svých funkcí tímhle zabýval? Myslím si, že dneska pracuje v různých směnných provozech velká spousta lidí a zdaleka se nejedná jen o fanoušky Mountfieldu HK, ale všech klubů v APK. Věřím, že všichni fanoušci všech klubů chtějí chodit podporovat svoje týmy každý zápas a všechny kluby chtějí mít na každém zápase maximální podporu.
Určitě chápete, jak ten dotaz myslím a v rámci svých možností se všem takovým, jako jsem já, budete snažit pomoci.
Předem děkuji za vaši odpověď a vás čas se mým problémem zabývat.
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz a musím hned v úvodu říct, že Vás a Váš problém chápu. Je však potřeba říct, že změna utkání se "děje" v drtivé většině pouze ze dvou důvodů. Tím prvním a nejzásadnějším je přesun utkání z důvodu požadavku TV. Druhým důvodem, ne tak častým, je změna termínu či času utkání z důvodu požadavku soupeře. V prvním případě bychom měli vyjít vstříc požadavku TV, jelikož to máme ve smlouvě s BPA a ve druhém případě se snažíme být kolegiální a pokud má soupeř opravdu vážný důvod, proč utkání neodehrát, snažíme se mu vyjít vstříc. A to i proto, že podobný problém může v budoucnu potkat i nás a budeme očekávat stejný přístup od ostatních klubů.
Jinými slovy klub svévolně nemění naplánované časy utkání. Pevně věřím, že změn bude co nejméně a Vy a ostatní fanoušci navštívíte všechna naše utkání. Každopádně Vám děkuji za podporu a přeji hezký den.
měl bych jen dotaz ohledně přezkoumávání sporných branek v přípravných zápasech. Včera evidentně pan Hribik nesprávně neuznal gól Marka Zachara, který byl za brankovou čarou, ale nešel to ani zkontrolovat k videu. Přitom bylo evidentní, že klub alespoň nějaké záběry má, protože pak běžely na kostce a bylo na nich vidět, že puk byl za čarou. Je nějaká dohoda, že se během přípravných zápasů na video rozhodčí dívat nebude? Nebo z jakého důvodu se situace nepřezkoumávají. Tuším, že i v zápase s Vídní byla jedna situace, která si video zasloužila.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
na těchto přátelských utkáních nebyl brankový videorozhodčí.
nejdříve vše nejlepší k narozeninám...a pak tři otázky, které nás fanoušky zajímají před zahájením ostré sezony (myslím, že těžšího soupeře na start než Frölunda, těžko najdeme)....jak je to s marody, jaká je situace s českými pasy dvojčat a zda se podařilo vyjednat prodloužení víza pro Nikitu nebo stále platí to září ? Za odpovědi děkuji a přeji úspěšný vstup do sezony.
Odpověď:
Dobrý den,
děkuji Vám za přání :-).
Jerglík a Graemme by měli být od pondělka OK. U Kevina a Neda zatím nevíme, jestli stihnou trip CHL.
Kluci by měli dostat občanství po svém návratu z Grenoblu :-), alespoň takové mám zprávy od našeho advokáta, který to finalizuje.
Zatím platí září, ale pracujeme na tom. Bohužel, v Čechách je situaci v udělování víz nebo povolení pro ruské občany velmi negativně nekompromisní.
něco nového ohledně přístavby k zimnímu stadionu, nebo se to bude řešit až po komunálních volbách ?
Jinak gratulace k výbornému výsledku na turnaji a reprezentaci klubu a města v zahraničí. Snad si toho na městě někdo všimne a bude konat ve prospěch klubu, kde vše začíná u mládeže a ta potřebuje důstojné podmínky.
Děkuji a hezký den vám přeji.
Odpověď:
Dobrý den,
napsal jste to naprosto přesně, ale skutečnost je jiná. Zastupitelstvo města schválilo, bohužel, v první polovině tohoto roku použití prostředků alokovaných na přístavbu k jiným účelům, takže bohužel nedokáži vůbec odhadnout, zda a kdy dojde k opětovné alokaci finančních prostředků na tuto akci.
jak to vypadá s Jerglikem, je to vážné?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
nemělo by to být nic vážného :-), ale týden či dva rekonvalescence určitě potrvá.
Odpověď:
Dobrý den,
nebudou. Máme připravený koncept, ale situace spojená s Covidem a současnými dalšími ekonomickými problémy to pozastavila. Rádi bychom to však v blízké budoucnosti zrealizovali.
chtěl jsem se zeptat, zda-li je nějaký posun ve věci angažmá pro mladého Marhu a jak to vypadá s českými pasy pro Klímovce, už se tisknou? :-)
Díky předem za odpovědi.
Jakub Čtvrtečka
Odpověď:
Dobrý den,
stav ohledně Šimona jsem popsal v předcházející odpovědi. Na občanství pro "Klímovce" se pracuje a podle vyjádření našeho právního zástupce to je na dobré cestě :-).
Odpověď:
Dobrý den,
Šimon se s naší organizací již nepřipravuje. V Kolíně, kde trénoval s ostatními "mlaďáky", minulý týden nahlásil, že jde zpět do Švýcarska a už jsme ho neviděli. Mně se osobně nikdo neozval. To je tak asi všechno :-).
měl bych dotaz mířený na naší nejnovější posilu. Vy jste zmínil při jedné z vašich odpovědí že když někoho přivedete, bude to hráč do prvních dvou pětek (u zahraničního hokejisty obzvlášť). A při vší účtě k Oliverovi tak ho tam tak jednoznačně nevidím, proto mi jeho příchod nedává úplný smysl. Vidíte v něm potenciál na to aby se mohl dramaticky zlepšit a stát se lídrem týmu? Protože když už počítáme s tím že Oliver je cizinec tak vidím na trhu relativně dost lepších variant. Abych to neříkal jen tak a dal i nějaké příklady tak můžeme zmínit hráče jako: Nicolai Meyer, jenž byl v posledních dvou sezónách v kvalitních soutěžích velmi produktivní. Dále můžeme zmínit třeba Kanaďana JC Lipona, který má spoustu zkušeností z KHL i AHL a zhruba týden po podpisu Olivera podepsal v Německu.
Třeba to odůvodníte tím že podobní hráči nejsou v našich finančních možnostech nebo jiným argumentem, ale zkrátka mě zajímá proč jste se rozhodli právě pro Olivera. Děkuji a přeji hezký zbytek týdne
Odpověď:
Dobrý den,
ano, psal jsem, že sháníme kvalitního, rozdílového českého hráče do první nebo druhé lajny. Rozhlíželi jsme se dlouho a vzhledem k velké poptávce po těchto TOP hráčích jsme žádného nesehnali a ani jsme neviděli možnost, že by se některý mohl vrátit. Nechtěli jsme brát dalšího anglicky mluvícího cizince, jelikož jich máme dost a v tuto chvíli i plný stav importů. Jinými slovy jsme počítali, že začneme CHL a ELH ve stávajícím složení. Když nás oslovil agent Olivera, hodně jsme o tom v rámci realizačního týmu přemýšleli.
A teď k Vašemu dotazu "proč"- Olivera jsme sledovali od předminulé sezóny a chtěli ho již tehdy získat (v té době měl podepsáno do Finska), měli jsme na něho velmi dobré reference od skautů a také od P. Frühaufa, chceme pracovat s mladými, ambiciózními hráči, Oliver sám projevil velký zájem hrát za Hradec a jeho požadavky byly velmi rozumné. Toto všechno byly důvody, proč jsme se rozhodli ho přivést na delší období. A to i přesto, že svoji pozici si bude muset vybojovat a není to v tuto chvíli úplně ten hotový snajpr do první lajny. My v něm však vidíme perspektivního hokejistu, který se klidně může vypracovat od nás do NHL nebo jiné prestižní ligy, předpoklady na to určitě má.
Děkuji a přeji hezký den :-)
Odpověď:
Dobrý den,
ano, jednání byla delší, jelikož se měnily podmínky a navíc se souběžně s touto smlouvou řeší organizace Derby univerzit. Každopádně by tam parkování na extraligu mělo být zajištěno, usilovně na tom pracujeme.