Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

Mountfield-man
26.12.2019, 19:43
Dobrý den..mohu se zeptat,z jakého důvodu nešel koupit puk Jordanna v derby? děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
puk byl do systému vložen s malým zpožděním. Krátce poté došlo k jeho rezervaci.
S pozdravem Jan Vavřina
Petr_Muller (Hradec Králové)
12.12.2019, 22:13
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli bude při vánočních zápasech na zimáku stromeček? Děkuji za odpověd.

Odpověď:
Dobrý den,
vánoční stromeček pravděpodobně na zimáku nenaleznete :-).
S pozdravem Aleš Havel
Dan-HK (Hráááádec Kráááálovééé, pojďme hoši do boje...)
4.12.2019, 11:46
Dobry den, rad bych se zapojil do akce Skoruj pro, ale nevim, jak si mam ”zarezervovat” a zaplatit branku. Mozna se ptam hloupe, ale muzu se nahlasit dopredu nebo to je vzdy na webu az po vstrelene brance nebo po zapase. Asi hledam spatne zde na webu. Dekuji za odpoved a 👍 za tuto peknou akci.

Odpověď:
Dobrý den,
puk lze zarezervovat na www.mountfieldhk.cz/skorujpro pár vteřin po vstřelení každého gólu, na uvedené stránce naleznete také podrobnější informace o akci. Aktuálně jsou všechny puky zarezervované, snad hráči dají v nejbližších zápasech co nejvíce gólů, ať je k dispozici co nejvíce puků :-)
Děkujeme za Váš zájem o Skóruj pro… a přejeme klidný advent, Jan Vavřina
Petr_Muller (Hradec Králové)
3.12.2019, 14:23
Dobrý den, mám konkrétní dotaz na Tomáše Borovce, zda neuvažuje o nových dílech Na tribuně. Byl jsem fanda těchto dílů a moc se mi líbily. Jako první host, by mohl být třeba Vladimír Růžička :) Děkuji za odpověď a děkuji vám za práci, kterou pro Hradec děláte :) Přeji hezký den.

Odpověď:
Dobrý den, Petře,
díky moc za dotaz i za poděkování. Vážím si toho! Co se týče Vaší otázky. Dlouho jsem nad tím přemýšlel a nakonec jsem se rozhodl, že v Na tribuně pokračovat nebudeme. Důvodem je existence video magazínu Na hokejovém soutoku, kde každý díl vyrazíme s některým z hokejistů na oběd a dané povídání více méně alternuje zmiňovaný pořad Na tribuně.
Díky za pochopení, Hradec, olééé!!!
Petr_Muller (Hradec Králové)
26.11.2019, 22:33
Dobrý den, prosím o aktualizaci playlistu, chybí zde například skladba Rob Zombie - Dragula, kterou pouštíte na 200% hlasitosti... :-)

Odpověď:
Dobrý den,
záložka "Playlist" byla na webových stránkách umístěna z historického hlediska a jedná se o pozůstatek předchozí verze webu. Nadále jsme se ji rozhodli zrušit, jelikož se skladby průběžně obměňují. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Fanda (Hradec Králové)
20.11.2019, 21:10
Dobrý den, navazuji na moje dotazy z 14.11. Pokusíte se na čtvrtfinále CHL zaplnit stadion? Co třeba umožnit vstup na sezónní permanentku (případně za půlku), nabídnout vstupenky v akci 1+1, apod.? Cena na osmifinále byla přemrštěná i s ohledem na to, co nyní předvádíme za hru. Za sebe říkám, že pokud bude vstupné jako na Mannheim, tak své místo rád přenechám jiným.
Mimochodem v Plzni hráli CHL rovněž ve všední den, na oba druhy permanentek měli vstup zdarma na své místo a přišlo 5360 diváků.
Fanda

Odpověď:
Dobrý den,
systém ticketingu na další utkání CHL bude dle rozhodnutí vedení klubu stejný jako doposud. Tedy takový, jak bylo deklarováno před samotným spuštěním prodeje permanentek. Halu se budeme snažit maximálně zaplnit tak, jako na ostatní zápasy, ale sám určitě víte, že se návštěvnost značnou měrou odvíjí od aktuální formy týmu a několika dalších faktorů.
Co se týče přemrštěnosti ceny, tak ty jsou stejné jako na ostatní zápasy. V Plzni jinak platily na play off utkání CHL pouze permanentky jedné kategorie, v Třinci naopak žádné.
S pozdravem Aleš Havel
Dušan Novosád (Klatovy)
20.11.2019, 15:45
Dobrý den,

v sezóně 2014/2015 nastoupil za Mountfield HK v jednom extraligovém zápase Jiří Uhlík (v současní době hraje za HC Klatovy) s číslem 28. Chci se zeptat zda je možné ještě sehnat (samozřejmě koupit) alespoň fanouškovský černý dres z této sezóny. Chtěl bych dát svému synovi jako dárek dres s podpisem Jirky (je to kamarád a vzdálený příbuzný), číslem 28 a příjmením Uhlík na zádech. Samozřejmě, že nejlepší by byl z té sezóny 2014/2015, ale pokud již nejsou, tak mu nechám na současný napsat Jirkovo příjmení a číslo 28.
Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
Dušan Novosád

Odpověď:
Dobrý den,
dresy z ročníku 2014/15 byly součástí aukce, ohledně možnosti výroby fanouškovského dresu Jiřího Uhlíka z téže sezóny kontaktujte prosím náš fanshop (fanshop@mountfieldhk.cz).
S pozdravem Aleš Havel
Ondřej (HK)
19.11.2019, 18:12
Dobrý den, delší dobu jsou na turniketech špatné časy. Naposled už to bylo 4 minuty a i díky tomu se chodí na zápasy z hlavního vchodu déle. Např. u Jiráskových sadů je pouštějí přesně na čas ( podle mobilu ) ale my u hlavního vchodu čekáme až do půli 5 skoro. Nešlo by to prosím opravit?
Děkuji a hezký den :))

Odpověď:
Dobrý den,
všechny turnikety v hale jsou napojené na stejný server a měly by tedy ukazovat stejný čas. Osobně jsem byl všechny zkontrolovat a všechny opravdu zobrazují stejný čas. To, jestli se pouští u určitého vchodu o chvíli dříve či později, bude zřejmě důsledek komunikace pořadatelů.
S pozdravem Aleš Havel
Milan (Hostinné)
15.11.2019, 15:33
Dobrý den,
chci se zeptat zda by se nedaly vyřešit automaty na kávu
Více než rok bere mince bezproblémově pouze jeden automat, který je v době rizikového zápasu umístěn v prostoru hostů-
V době rizikových zápasů (což je skoro každý) jsou za plotem (pro hosty) umístěny dva automaty a pro zbytek zbývá jeden a ještě neseřízený.
Nemluvím o tom, že víčka jsou k dispozici spíše výjimečně.

Tento stav nepřispívá k spokojenosti návštěvníků ZS.
Na čísla uvedená na automatech je zbytečné volat, reakce žádná
Děkuji Milan

Odpověď:
Dobrý den,
předali jsme Váš dotaz technikům od spol. Delikomat, kteří mají provoz těchto automatů na starosti.
Děkujeme za připomínku.
S pozdravem Aleš Havel
Fanda (Hradec Králové)
14.11.2019, 18:19
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na několik věcí:
1 - Jak jste spokojení s návštěvou na osmifinále CHL?
2 - Sledujete pouze ekonomické hledisko, nebo jde i o to naplnit stadion, umožnit fanouškům podpořit svůj tým, vytvořit hráčům potřebnou podporu publika?
3 - Nebylo by bývalo lepší umožnit vstup na sezónní permanentku a jednotlivé vstupné nechat na rozumné úrovni?
4 - Má smysl si příště kupovat lístek do červených sektorů za plnou cenu, když od druhé třetiny vedle mě seděli lidé s lístky na stání?
Děkuji a pěkný den
Fanda

Odpověď:
Dobrý den,
1) Na osmifinále CHL mohla být návštěvnost určitě vyšší, jsem však přesvědčený o tom, že pokud by se hrálo v atraktivnější den a hodinu, dostali bychom se na lepší číslo. Dále se na návštěvnosti promítly výkony z předchozích zápasů.
2) Vždy se musí jednat o kombinaci obou faktorů. Jelikož tvoří příjem ze vstupného nedílnou část celosezónního rozpočtu, bez kterého by klub nemohl fungovat, musíme považovat ekonomické hledisko za prioritní. Zároveň spolupracujeme s různými školami, jejichž děti pro nás představují potenciální nové fanoušky a těm se snažíme průběžně nabízet vstupenky buď za výhodnějších podmínek nebo zdarma, a to právě za účelem větší podpory klubu, což proběhlo i na zápase proti Mannheimu.
3) Pravděpodobně by to bývalo lepší z hlediska návštěvnosti (můžeme však polemizovat, do jaké míry), určitě ale ne z hlediska finančního.
4) To záleží samozřejmě na Vás :-), i na extraligovém zápase se může stát, že si někdo se vstupenkou na stání sedne na volné místo.
Hezký den, Aleš Havel
Další stránky
<<91011121314>>
deneme bonusu veren siteler