Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
ctvrtka (Hradec Králové)
2.10.2019, 09:37
Petr_Muller (Hradec Králové)
1.10.2019, 20:02
Dobrý den, jak se prosím jmenuje nová skladba, která zazní před nástupem hráčů na led?
Odpověď:
Dobrý den,
jedná se o skladbu Dragula od skupiny Rob Zombie.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
jedná se o skladbu Dragula od skupiny Rob Zombie.
S pozdravem Aleš Havel
Lukáš (Hradec Králové)
27.9.2019, 22:21
Dobrý den, jak se prosím jmenuje skladba, která zazní, když náš tým dá gól?
Děkuji,
Lukáš
Odpověď:
Dobrý den
skladba znějící po vstřeleném gólu se jmenuje Sweet Caroline od DJ Ötzi.
S pozdravem Aleš Havel
Děkuji,
Lukáš
Odpověď:
Dobrý den
skladba znějící po vstřeleném gólu se jmenuje Sweet Caroline od DJ Ötzi.
S pozdravem Aleš Havel
Honza (Ledce)
27.9.2019, 15:06
Dobrý den,
ještě jsme si nestihli vyzvednout permanentní vstupenky na letošní sezónu. Bude možné vyzvednout si je dnes zhruba minutu před začátkem zápasu, dříve to bohužel nestíháme, případně na jaké podkladně?
Předem díky, Honza
Odpověď:
Dobrý den,
permanentní vstupenky si budete moci vyzvednout i dnes před zápasem, a to na pokladně č. 4.
S pozdravem Aleš Havel
ještě jsme si nestihli vyzvednout permanentní vstupenky na letošní sezónu. Bude možné vyzvednout si je dnes zhruba minutu před začátkem zápasu, dříve to bohužel nestíháme, případně na jaké podkladně?
Předem díky, Honza
Odpověď:
Dobrý den,
permanentní vstupenky si budete moci vyzvednout i dnes před zápasem, a to na pokladně č. 4.
S pozdravem Aleš Havel
Milan Tuček (Horní Brusnice)
26.9.2019, 10:42
Rád bych využíval online nákupu vstupenek, platba kartou mi byla pozastavena s poznámkou ”3D Secure zamítl platbu”,
mám kartu MasterCard Debit, nevím v čem je problém, ale je také volba ”bankovní tlačítko” . ta by mi vyhovovala více,
ale v odkazech na podporované banky není ERA-Poštovní spořitelna. ERA je obchodní značka ČSOB, ale když v bankovním
tlačítku zadám ČSOB, přejde platba na Internetbanking24 přímo mateřské ČSOB, což není totéž jako internetové bankovnictví
ERA. Bylo by možné internetové bankovnictví ERA pod volbu ”bankovní tlačítko” doplnit?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
objednávání vstupenek on-line mohu jedině doporučit, vyhnete se tak frontám na pokladnách a vstupenky můžete objednávat z pohodlí domova.
Náš ticketingový portál využívá jednu z nejběžnějších a nejbezpečnějších služeb platební brány - GoPay. Ta pracuje s omezeným množství bank pro platbu bankovním převodem. Era sice spadá do skupiny ČSOB, ale z hlediska internetového bankovnictví využívá zcela jiný systém. Vzhledem k tomu, že není Era v uvedené nabídce smluvních bank, zbývá Vám tak vstupenky zaplatit za pomocí platební karty, což je v současnosti také nejběžnější způsob on-line plateb. Stačí vyplnit číslo platební karty, platnost a CVV2 kód, který je k nalezení na zadní straně Vaší platební karty.
Pokud Vám po vyplnění všech údajů zahlásí platební brána chybovou hlášku ”3D Secure zamítl platbu”, může to znamenat v podstatě dvě možnost. 3D Secure představuje bezpečnostní kód, kterým banka ověřuje transakci a to ve formě zaslané SMS. Jestli jste po kliknutí na zaplacení přijal od Vaší banky SMS s ověřením 3D Secure kódu, který je třeba vložit do vygenerované webové stránky Vaší banky, pak jste ho pravděpodobně zadal špatně. V případě, že Vám žádné SMS s ověřením nechodí, nastavte si je ve svém internetovém bankovnictví. Pokud se Vám to nepodaří svépomocí, zastavte se na pobočce Vaší banky, kde Vám jistě pomohou.
S pozdravem Aleš Havel
mám kartu MasterCard Debit, nevím v čem je problém, ale je také volba ”bankovní tlačítko” . ta by mi vyhovovala více,
ale v odkazech na podporované banky není ERA-Poštovní spořitelna. ERA je obchodní značka ČSOB, ale když v bankovním
tlačítku zadám ČSOB, přejde platba na Internetbanking24 přímo mateřské ČSOB, což není totéž jako internetové bankovnictví
ERA. Bylo by možné internetové bankovnictví ERA pod volbu ”bankovní tlačítko” doplnit?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
objednávání vstupenek on-line mohu jedině doporučit, vyhnete se tak frontám na pokladnách a vstupenky můžete objednávat z pohodlí domova.
Náš ticketingový portál využívá jednu z nejběžnějších a nejbezpečnějších služeb platební brány - GoPay. Ta pracuje s omezeným množství bank pro platbu bankovním převodem. Era sice spadá do skupiny ČSOB, ale z hlediska internetového bankovnictví využívá zcela jiný systém. Vzhledem k tomu, že není Era v uvedené nabídce smluvních bank, zbývá Vám tak vstupenky zaplatit za pomocí platební karty, což je v současnosti také nejběžnější způsob on-line plateb. Stačí vyplnit číslo platební karty, platnost a CVV2 kód, který je k nalezení na zadní straně Vaší platební karty.
Pokud Vám po vyplnění všech údajů zahlásí platební brána chybovou hlášku ”3D Secure zamítl platbu”, může to znamenat v podstatě dvě možnost. 3D Secure představuje bezpečnostní kód, kterým banka ověřuje transakci a to ve formě zaslané SMS. Jestli jste po kliknutí na zaplacení přijal od Vaší banky SMS s ověřením 3D Secure kódu, který je třeba vložit do vygenerované webové stránky Vaší banky, pak jste ho pravděpodobně zadal špatně. V případě, že Vám žádné SMS s ověřením nechodí, nastavte si je ve svém internetovém bankovnictví. Pokud se Vám to nepodaří svépomocí, zastavte se na pobočce Vaší banky, kde Vám jistě pomohou.
S pozdravem Aleš Havel
Petr_Muller (Hradec Králové)
23.9.2019, 19:02
Dobrý den, proč se nehraje při vstupu hráčů na led klubová hymna jako tomu bylo v uplynulém roce?
Odpověď:
Dobrý den,
hráči si přáli, aby při nástupu na ledovou plochu před začátkem zápasu hrála skladba, která je aktuálně v playlistu. Klubová hymna je nasazována na začátku druhé a třetí třetiny.
Hezký den, Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
hráči si přáli, aby při nástupu na ledovou plochu před začátkem zápasu hrála skladba, která je aktuálně v playlistu. Klubová hymna je nasazována na začátku druhé a třetí třetiny.
Hezký den, Aleš Havel
VS (Hradec Králové)
19.9.2019, 16:48
Dobrý den,
teď zbývá už jen odpočítat minuty do odjezdu vlaku! :-)
Přesto bych měl jeden dotaz, a to sice, jak je to s kapacitou v sektoru hostí? Klasický sektor hostí v Grazu má kapacitu kolem 90 lidí, vyčlenil nám tedy domácí klub všechny 3 sektory za bránou?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
s klubem jsme domluveni na kapacitě 420 osob na stání. Jak správně píšete, vyčleněny jsou pro naše fanoušky sektory za brankou.
S pozdravem Petr Picka
teď zbývá už jen odpočítat minuty do odjezdu vlaku! :-)
Přesto bych měl jeden dotaz, a to sice, jak je to s kapacitou v sektoru hostí? Klasický sektor hostí v Grazu má kapacitu kolem 90 lidí, vyčlenil nám tedy domácí klub všechny 3 sektory za bránou?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
s klubem jsme domluveni na kapacitě 420 osob na stání. Jak správně píšete, vyčleněny jsou pro naše fanoušky sektory za brankou.
S pozdravem Petr Picka
barboos (Hk)
19.9.2019, 08:33
Dobry den. Chtěl bych pouze pár informací ohledně vlaku do Grazu. 1. Bude ve vlaku možnost nakoupit občerstvení? Pokud možno co a za jaké ceny? 2. Disponuje vlak mistem na nabíjení telefonu? 3. Bude možnost si nechat věci ve vlaku během utkani? Předem dekuji za odpovědi .
Odpověď:
Dobrý den,
aktuálně probíhá jednání s Českými drahami o konkrétním složení celé soupravy. V našich požadavcích je i zařazení vagónu s možností prodeje občerstvení. Informaci o možnosti nabíjení telefonů nemáme, ale pokusíme se jí zjistit. Celá souprava by měla být po dobu utkání odstavena na nádraží Ostbanhof-Messe, věci ve vlaku je možné ponechat na vlastní riziko.
S pozdravem Petr Picka
Odpověď:
Dobrý den,
aktuálně probíhá jednání s Českými drahami o konkrétním složení celé soupravy. V našich požadavcích je i zařazení vagónu s možností prodeje občerstvení. Informaci o možnosti nabíjení telefonů nemáme, ale pokusíme se jí zjistit. Celá souprava by měla být po dobu utkání odstavena na nádraží Ostbanhof-Messe, věci ve vlaku je možné ponechat na vlastní riziko.
S pozdravem Petr Picka
Zdeněk (HK)
14.9.2019, 13:09
Dobry den mám ještě jeden dotaz dá se na pokladně platit platební kartou ?
Odpověď:
Dobrý den,
ano, na vybraných pokladnách lze platit kartou.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
ano, na vybraných pokladnách lze platit kartou.
S pozdravem Aleš Havel
Zdeněk (Hradec Králové)
14.9.2019, 11:47
Dobrý den když si koupím lístek přez prodejní aplikaci a nemohu ho vytisknout jaká je jiná moznost
Odpověď:
Dobrý den,
stačí, když si vstupenku, zejména QR kód, zobrazíte na displeji vašeho chytrého telefonu, který následně položíte do čtecího zařízení turniketu. Před tím však doporučuji zvýšit jas vašeho telefonu na maximum.
S pozdravem Aleš Havel
Odpověď:
Dobrý den,
stačí, když si vstupenku, zejména QR kód, zobrazíte na displeji vašeho chytrého telefonu, který následně položíte do čtecího zařízení turniketu. Před tím však doporučuji zvýšit jas vašeho telefonu na maximum.
S pozdravem Aleš Havel
neuvažujete o modernizaci (zostření) klubového loga? To současné je již dost ”OUT”.
Odpověď:
Dobrý den,
úprava loga je složitější proces, který musí být komunikován se zástupci obou akcionářů a nezbytně musí oba dva akcionáři s úpravou loga souhlasit. O rebrandingu však uvažujeme delší dobu, proto se tento bod stane předmětem jednoho z příštích jednání představenstva klubu. Pokud dostaneme kladné stanovisko k možné realizaci, teprve začneme s návrhem nového či sekundárního loga klubu.
S pozdravem Petr Picka