Marketing
V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
Pavel95 (Hradec Králové)
5.7.2022, 16:24
vasnivyhradeckyfanousek (Dobřenice 121)
17.4.2022, 18:23
Dobrý den,
Měl bych několik dotazů a předem se omlouvám že má škála dotazů bude o něco větší než na kterou jste zvyklí, ale věřím že vám to nebude až tak vadit.
1) Tento dotaz jsem již pokládal panu Kmoníčkovi, který mě ”přesměroval” na vás. Chci zeptat jestli jste neuvažovali nad trochu jinou prezentací hlavně co se nově příchozích hráčů týče. Doufám že se neurazíte, když budu tvrdit že je přece jen vydání tiskové zprávy prvního května (případně jiný den kdy se oznamují změny v kádru) bez nějaké další aktivity je už trochu zastaralá taktika. Dnes už se klidně s novými hráči točí videa což je dle mého (samozřejmě pokud je video vtipné nebo alespoň dobře natočené) dost možná nejlepší možnost prezentace. S tím že si myslím že k nám hlavně v posledních letech chodí kvalitní hráči na které by něco takového šlo vymyslet (namátkou třeba Marek Mazanec, Kelly Klíma, Vladimír Růžička ml, Ahti Oksanen, Filip Hronek). A pokud ne video, tak něco jiného, alespoň rozhovor nebo něco podobného. Myslím že by hlavně mladší generace větší ”show” ocenila🙂.
2) Zajímalo by mě jestli máte v plánu zase nějaký slogan jako bylo dříve ”chceme víc” nebo jako má teď například Sparta či Pardubice? Myslím si že i tohle by značce pomohlo, byť chápu že vymyslet řekněme nějakou marketingovou vlajkovou loď není lehké ani levné rozhodnutí.
3) Jak to vypadá s novým logem? Chápu že tuto otázku vždy přijdete s tím že to je také velmi nákladné rozhodnutí a že to není jen tak, ale bez toho abych chtěl za každou hanět současné logo myslím že by změna v nejbližších letech také klubu prospěla. A pokud to ani teď není na pořadu dne, máte alespoň představu v jakém časovém horizontu si to dokážete představit?
4) Před již pro nás skončenou sezónou jste dali fanouškům možnost vybrat možné varianty dresů. Chcete v tomto pokračovat i do dalších sezón?
Děkuji za odpovědi na mé otázky a zároveň bych ještě rád řekl že ta již skončená sezóna ze strany marketingu (Vás) nebyla vůbec špatná a udělali jste docela pokrok. Zároveň ale stále vidím velký prostor pro zlepšení hlavně ve věcech na které směřovaly otázky.
Ještě jednou děkuji a přeji hezké velikonoce.
Odpověď:
Dobrý den,
postupně reaguji na Vaše dotazy.
1) Zveřejňování nově příchozích hráčů má již delší dobu ustálený postup, kdy v první moment vydáváme na webu klubu tiskovou zprávu (se základními informacemi, citací zástupce klubu, profilem hráče a jeho statistikami) a na sociální sítě dáváme infografiku. S hráči poté děláme rozhovor, a to v průběhu přípravy nebo po odehrání zápasů, kdy kluci již poznají spoluhráče, klub, město a mohou se o těchto tématech rozpovídat. Mnohdy se ale posily (zejména zahraniční) připojují k týmu až v průběhu prázdnin, do té doby se připravují individuálně mimo Hradec Králové i Českou republiku. To je příklad mimo jiné i Ahtiho Oksanena, se kterým došlo k prvnímu osobnímu setkání až s jeho příjezdem v červenci.
2) Heslo CHCEME VÍC provází náš klub již několikátou sezónu a my se domníváme, že je nadčasové, bude tedy i v další sezóně přetrvávat.
3) Téma klubového loga otevíráme každoročně. Jedná se nejen o nákladnou akci ale především musí úpravu loga schválit akcionáři a představenstvo. Zatím se tak nestalo a klub bude mít i v nadcházející sezóně stávající logo. Nyní bohužel nemůžeme stanovit časový výhled na úpravu loga.
4) Ano, budeme nad variantou volby dresů fanoušky uvažovat i pro nadcházející sezónu. Tuto aktivitu musí ale schválit představenstvo klubu.
S pozdravem Petr Picka
Měl bych několik dotazů a předem se omlouvám že má škála dotazů bude o něco větší než na kterou jste zvyklí, ale věřím že vám to nebude až tak vadit.
1) Tento dotaz jsem již pokládal panu Kmoníčkovi, který mě ”přesměroval” na vás. Chci zeptat jestli jste neuvažovali nad trochu jinou prezentací hlavně co se nově příchozích hráčů týče. Doufám že se neurazíte, když budu tvrdit že je přece jen vydání tiskové zprávy prvního května (případně jiný den kdy se oznamují změny v kádru) bez nějaké další aktivity je už trochu zastaralá taktika. Dnes už se klidně s novými hráči točí videa což je dle mého (samozřejmě pokud je video vtipné nebo alespoň dobře natočené) dost možná nejlepší možnost prezentace. S tím že si myslím že k nám hlavně v posledních letech chodí kvalitní hráči na které by něco takového šlo vymyslet (namátkou třeba Marek Mazanec, Kelly Klíma, Vladimír Růžička ml, Ahti Oksanen, Filip Hronek). A pokud ne video, tak něco jiného, alespoň rozhovor nebo něco podobného. Myslím že by hlavně mladší generace větší ”show” ocenila🙂.
2) Zajímalo by mě jestli máte v plánu zase nějaký slogan jako bylo dříve ”chceme víc” nebo jako má teď například Sparta či Pardubice? Myslím si že i tohle by značce pomohlo, byť chápu že vymyslet řekněme nějakou marketingovou vlajkovou loď není lehké ani levné rozhodnutí.
3) Jak to vypadá s novým logem? Chápu že tuto otázku vždy přijdete s tím že to je také velmi nákladné rozhodnutí a že to není jen tak, ale bez toho abych chtěl za každou hanět současné logo myslím že by změna v nejbližších letech také klubu prospěla. A pokud to ani teď není na pořadu dne, máte alespoň představu v jakém časovém horizontu si to dokážete představit?
4) Před již pro nás skončenou sezónou jste dali fanouškům možnost vybrat možné varianty dresů. Chcete v tomto pokračovat i do dalších sezón?
Děkuji za odpovědi na mé otázky a zároveň bych ještě rád řekl že ta již skončená sezóna ze strany marketingu (Vás) nebyla vůbec špatná a udělali jste docela pokrok. Zároveň ale stále vidím velký prostor pro zlepšení hlavně ve věcech na které směřovaly otázky.
Ještě jednou děkuji a přeji hezké velikonoce.
Odpověď:
Dobrý den,
postupně reaguji na Vaše dotazy.
1) Zveřejňování nově příchozích hráčů má již delší dobu ustálený postup, kdy v první moment vydáváme na webu klubu tiskovou zprávu (se základními informacemi, citací zástupce klubu, profilem hráče a jeho statistikami) a na sociální sítě dáváme infografiku. S hráči poté děláme rozhovor, a to v průběhu přípravy nebo po odehrání zápasů, kdy kluci již poznají spoluhráče, klub, město a mohou se o těchto tématech rozpovídat. Mnohdy se ale posily (zejména zahraniční) připojují k týmu až v průběhu prázdnin, do té doby se připravují individuálně mimo Hradec Králové i Českou republiku. To je příklad mimo jiné i Ahtiho Oksanena, se kterým došlo k prvnímu osobnímu setkání až s jeho příjezdem v červenci.
2) Heslo CHCEME VÍC provází náš klub již několikátou sezónu a my se domníváme, že je nadčasové, bude tedy i v další sezóně přetrvávat.
3) Téma klubového loga otevíráme každoročně. Jedná se nejen o nákladnou akci ale především musí úpravu loga schválit akcionáři a představenstvo. Zatím se tak nestalo a klub bude mít i v nadcházející sezóně stávající logo. Nyní bohužel nemůžeme stanovit časový výhled na úpravu loga.
4) Ano, budeme nad variantou volby dresů fanoušky uvažovat i pro nadcházející sezónu. Tuto aktivitu musí ale schválit představenstvo klubu.
S pozdravem Petr Picka
vekoms
8.4.2022, 13:13
Dobrý den. Chci se zeptat, kdy bude hotová pamětní fotografie s hráči z akce skóruj pro..ze dne 8.3.Pokud byla už připravená tak mě bohužel nepřišel email.
Předem děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
fotografie z posledního předávání Skóruj pro... by měly být tento týden vyrobené. Ohledně jejich předání budou fanoušci kontaktováni skrze e-mail.
S pozdravem Aleš Havel
Předem děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
fotografie z posledního předávání Skóruj pro... by měly být tento týden vyrobené. Ohledně jejich předání budou fanoušci kontaktováni skrze e-mail.
S pozdravem Aleš Havel
Bedan (Hradec Králové)
17.2.2022, 12:19
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat z jakého důvodu nejsou na tabuli na stadionu uvedení všichni, kteří podpořili klub darováním 100% hodnoty loňské permanentky. Máme v sektoru N v řadě 5 místa 1-5, ale z pěti jsme tam uvedeni jen 3.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
na tabuli V.I.P. FANS jsou uvedená jména těch, kteří si permanentky objednali a zadali své kontaktní údaje. Pokud například jeden fanoušek objedná tři permanentky a do prodejní aplikace zadá v rámci objednávky pouze své jméno, tak my bohužel nemůžeme znát opravdové držitele. Jinými slovy, jména jsme exportovali z databáze všech, kteří provedli objednávku a zadali své údaje pro každou permanentku.
S pozdravem Aleš Havel
chtěl bych se zeptat z jakého důvodu nejsou na tabuli na stadionu uvedení všichni, kteří podpořili klub darováním 100% hodnoty loňské permanentky. Máme v sektoru N v řadě 5 místa 1-5, ale z pěti jsme tam uvedeni jen 3.
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
na tabuli V.I.P. FANS jsou uvedená jména těch, kteří si permanentky objednali a zadali své kontaktní údaje. Pokud například jeden fanoušek objedná tři permanentky a do prodejní aplikace zadá v rámci objednávky pouze své jméno, tak my bohužel nemůžeme znát opravdové držitele. Jinými slovy, jména jsme exportovali z databáze všech, kteří provedli objednávku a zadali své údaje pro každou permanentku.
S pozdravem Aleš Havel
Corcaigh39
13.12.2021, 23:19
Dobrý den, můžu mít dotaz, jak to vypadá s klubovou aplikací pro iOS a kdy bude k dispozici?
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně je verze aplikace pro iOS ve fázi vývoje a v průběhu týdne by mělo dojít k jejímu testování. Dle plánu stále počítáme se spuštěním do konce kalendářního roku.
S pozdravem Aleš Havel
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně je verze aplikace pro iOS ve fázi vývoje a v průběhu týdne by mělo dojít k jejímu testování. Dle plánu stále počítáme se spuštěním do konce kalendářního roku.
S pozdravem Aleš Havel
boyscrime
3.11.2021, 20:04
Dobrý den
chystáte pro fanoušky nějaké památeční věci (šály,dresy) na zápas se Spartou ve Špindlu???
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
provozovatel fanshopu aktuálně připravuje kolekci produktů s motivem speciálně vytvořeným pro tuto událost, ale prozatím nemáme podrobné informace o složení sortimentu.
S pozdravem Petr Picka
chystáte pro fanoušky nějaké památeční věci (šály,dresy) na zápas se Spartou ve Špindlu???
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
provozovatel fanshopu aktuálně připravuje kolekci produktů s motivem speciálně vytvořeným pro tuto událost, ale prozatím nemáme podrobné informace o složení sortimentu.
S pozdravem Petr Picka
VS16
1.11.2021, 10:30
Dobrý den,
V minulých letech visely na sektorem na stání vlajky všech zastoupených národností v našem týmu. I letos máme velkou cizineckou legii. Neuvažujete opět vyvěsit tyto vlajky?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
klub v rámci této aktivity zajistil pouze natažení lan nad kotlem domácích a pověšení vlajek bylo iniciativou jednoho z fanoušků. Od vyvěšování vlajek bylo upuštěno z důvodu jejich zcizení.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
V minulých letech visely na sektorem na stání vlajky všech zastoupených národností v našem týmu. I letos máme velkou cizineckou legii. Neuvažujete opět vyvěsit tyto vlajky?
Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
klub v rámci této aktivity zajistil pouze natažení lan nad kotlem domácích a pověšení vlajek bylo iniciativou jednoho z fanoušků. Od vyvěšování vlajek bylo upuštěno z důvodu jejich zcizení.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Kosak1964
25.9.2021, 09:21
Dobrý den,
optám se, zvažovali jste vyvěšení dresů ke stropu stadionu nejslavnějších hradeckých hráčů? Myslím si, že by se jich v Hradci našlo mnoho a podle konstrukce zimáku jsem viděl, že by ta možnost byla a nikomu by ani nevadila ve vidění na zápasy.
Děkuji!
Odpověď:
Dobrý den,
aktuálně nad realizací neuvažujeme, pravidelně se ale k podobným nápadům vracíme a některé realizujeme, například v malé hale bylo letos instalováno několik velkých desek s úspěchy mládeže.
S pozdravem Petr Picka
optám se, zvažovali jste vyvěšení dresů ke stropu stadionu nejslavnějších hradeckých hráčů? Myslím si, že by se jich v Hradci našlo mnoho a podle konstrukce zimáku jsem viděl, že by ta možnost byla a nikomu by ani nevadila ve vidění na zápasy.
Děkuji!
Odpověď:
Dobrý den,
aktuálně nad realizací neuvažujeme, pravidelně se ale k podobným nápadům vracíme a některé realizujeme, například v malé hale bylo letos instalováno několik velkých desek s úspěchy mládeže.
S pozdravem Petr Picka
PJerabek (Hradec Králové)
21.9.2021, 19:16
Dobrý den,
jak prosím funguje uvolňování lístků do prodeje (online)?
Jako bývalý permanetkář, který nevěnoval dar klubu, si po zahájení prodeje nemohu koupit lístek na ”své” místo, protože není k dispozici.
Toto místo je však uvolněno vždy a v průběhu několika dní, v případě zítřejšího zápasu s Třincem < 5 dní. Je to nějaká forma trestu?
Předem děkuji za informaci.
Odpověď:
Dobrý den,
místa uvolňujeme v několika vlnách, a to zejména kvůli změnám u zakoupených permanentek a vyhovění fanouškům, kteří využili první nebo druhou variantu kompenzace.
S pozdravem Aleš Havel
jak prosím funguje uvolňování lístků do prodeje (online)?
Jako bývalý permanetkář, který nevěnoval dar klubu, si po zahájení prodeje nemohu koupit lístek na ”své” místo, protože není k dispozici.
Toto místo je však uvolněno vždy a v průběhu několika dní, v případě zítřejšího zápasu s Třincem < 5 dní. Je to nějaká forma trestu?
Předem děkuji za informaci.
Odpověď:
Dobrý den,
místa uvolňujeme v několika vlnách, a to zejména kvůli změnám u zakoupených permanentek a vyhovění fanouškům, kteří využili první nebo druhou variantu kompenzace.
S pozdravem Aleš Havel
Máťa (Hradec Králové)
9.9.2021, 06:30
Dobrý den,
v online prodejní aplikace je chybně uvedeno zadejte číslo permanentky z minulé sezóny. Po několika neúspěšných pokusech o odblokování místa jsem místo mohl zaplatit až po zadání čísla z nové permanentky sezóny 21/22. Přeji hezký den.
Odpověď:
Dobrý den,
některé statické prvky aplikace jsou společné pro více extraligových klubů a změna by se tedy bohužel projevila hromadně. Platí však, je třeba zadávat čísla z letošních permanentních vstupenek.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
v online prodejní aplikace je chybně uvedeno zadejte číslo permanentky z minulé sezóny. Po několika neúspěšných pokusech o odblokování místa jsem místo mohl zaplatit až po zadání čísla z nové permanentky sezóny 21/22. Přeji hezký den.
Odpověď:
Dobrý den,
některé statické prvky aplikace jsou společné pro více extraligových klubů a změna by se tedy bohužel projevila hromadně. Platí však, je třeba zadávat čísla z letošních permanentních vstupenek.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
bude letos opět možné hlasovat o podobě dresů na příští sezonu?
Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den,
momentálně tvoříme návrhy a o způsobu volby se budeme rozhodovat na konci července.
S pozdravem Petr Picka