Diskuzní fórum

Pokud chcete diskutovat, prosím přihlaste se, nebo si vytvořte nový účet.
Jo led pás by byl super. Ale nevím, kam/jestli by se dal u nás instalovat. A jestli by vůbec rekonstrukce mohla v tomhle pomoct (tím nerozporuju, že rekonstrukce je potřeba, hlavně ty šatny v buňkách jsou fakt megaostuda).
Z té tabulky vyplývá, že kromě odskočených Prahy a Pardubic se průměrná návštěvnost oproti nám všude pohybuje +- 1000 návštěvníků, tedy vůbec nic zásadního.
Sice je pravda, že se bavíme hlavně o sporu a některým lidem odkazy na spojení s politikou nevoní, ale těžko se tomu ubránit když např. otevřete hlavní stránku sport cz a je tam tohle:

odkaz

Ještě že nemáme takového předsedu parlamentu, je mi Slováků líto, co si zvolili. Prej "nevinnej člověk, co odešel z KHL". Lže a do huby si nevidí. A zpátky k hokeji, ještě že jsme z té kauzy Hudáček dokázali (narozdíl od Kladna) vycouvat za 5 minut 12.
Tedy zvedají ve srovnání s Vary, celkově je to číslo ještě nižší. Evidentně netáhneme ani venku...
A pomůže to něčemu? I když se třeba sektor stání zmenší na polovinu, kolik nových míst k sezení vznikne? Kapacita stadiónu se zmenší, nevím jestli to je nějaká výhra. Mně je osobně ukradené, jestli je zimák vyprodaný, ale naopak jsem rád, že když budu chtít jít na zajímavého soupeře, tak bude místo aspoň na stání.
Mně osobně vadí, že skoro po všech akcích běží na kostce místo opakovaných záběrů reklamy. Chápu, že sponzoři chtějí za své peníze protihodnotu, ale třeba já bych nechtěl aby se na moji reklamu dívali lidi v momentě kdy je zajímá opakování gólu (i když se říká, že negativní reklama je taky reklama). Věřím, že pro spoustu lidí tohle může být důvod, proč raději zůstanou doma u TV, protože tam ty opakované záběry dostanou. 460 Kč je dost peněz a divák má nárok na odpovídající protihodnotu stejně jako sponzoři.
Velmi zjednodušený pohled naznačuje, že poptávka po vstupenkách na stání po roce 2020 klesla. Nabízí se otázka, zda mít takhle velký sektor je výhodné. Na to by jistě šlo udělat i průzkum. Je poté otázkou, zda se s tím dá něco reálně dělat.
A ano, dobré výsledky jsou nejlepší pozvánkou, ale i přední marketéři opakují nepřekvapivou informaci, že i s tím se musí pracovat a vytěžit to. Když klub odehraje výbornou sezónu, i když nakonec rychle vypadne v playoffs, tak jednoznačně nesmí zmizet na čtvrt roku a začít s prodejem v červenci (?). Efekt dobré sezóny je pryč. Loni to bylo lepší, ale přesto se také několik týdnů stálo a v onom čase viděl člověk ve městě a na sítích kampaň Votroků.
Rozumím tomu, že probíhaly změny a s nimi spojené procesy, ale to zákazníka nakonec nezajímá. Nechcete moje peníze, utratím je jinde.
11.01.2024, 12:07
Na druhou stranu, třeba mně pocitově přijde, že právě ty hlavní tribuny jsou u nás dost plný na všechny zápasy. Rozhodně nemám nastudovaný kapacity ostatních stadionů, ale myslím, že my máme zdaleka největší sektor na stání, tzn. pokud chceme mít plnej barák, musíme vyprodat stání. Těžko říct, možná je pro lidi 200,- za stání hodně (dá se pořídit 5 dní před zápasem za 170,-), možná lidi prostě nejsou ochotní na hokeji stát. A než aby dali 300,- za rozumný místo na sezení, tak dají 350 za O2 TV a mají celej měsíc z pohodlí gauče. Lidi se asi přes covid dost naučili koukat na hokej v TV.

Nicméně, já to nechápu. Nejlepší marketing jsou přeci výsledky týmu. A ty byly v minulých sezónách skvělý. Na hokej v Hradci přeci chodit chceš! Smajlík
Je třeba se taky podívat na cenu vstupenek, teď jsem kupoval lístek do Olomouce na výjezd. Na stání za 170, sektor hostí. U nás 200, dobře, rozdíl není tak markantní. Ale podívejme se na hlavní tribunu, Olomouc 230,- za místo na hlavní tribuně - nejlepší místa v hale. U nás 460,- tedy jednou tolik. Mimochodem máme na hlavní tribuně vstupenky dražší než v O2 aréně. Podobně jsou na tom i jiné sektory. Např sektor K - sektor v rohu. U nás 340,- v O2 stejný výhled, ale podstatně lepší komfort za 290,- tak já nevím, nedělá si to klub sám? Marketing ani nezmiňuju - permice se měly prodávat ihned po finále, slyšeli jste někdo někde nějakou pozvánku na zítra? Já už to ani v rádiu neslyším.....bývaly billboardy, taky je už nikde nevidím a šlo by pokračovat dál.
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Pro přispívání do diskuzního fóra je kromě základní registrace nutné zažádat o povolení Vaší přezdívky. Jste-li již registrovaní, autorizační e-mail s přezdívkou, kterou jste zvolili při registraci, odešlete na e-mailovou adresu redakce@mountfieldhk.cz. Heslo pro přihlášení na diskuzní fórum v e-mailu neuvádějte.
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo mazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky, stejně tak příspěvky obsahující osobní útoky. V krajním případě pak odepřít přístup uživateli.