Hokejová sezóna v Hradci Králové zahájena. Akci si užilo množství fanoušků
Už se stalo příjemnou tradicí, že se pod Bílou věží před startem nového ročníku Tipsport extraligy uskuteční fanouškovská akce s autogramiádou celého A-týmu. Letos šlo jednoznačně o nejpestřejší a největší událost, trvala od 11 hodin až do šesté večerní a navštívilo ji okolo dvou tisíc fanoušků. A to jak Mountfieldu HK, tak Nottinghamu Panthers.
Přípravy zahájení hokejové sezóny odstartovaly už v pátek večer, kdy před zimním stadionem vyrostl velký Radegast party stan. Ostatní menší stánky se začaly stavět v průběhu sobotního dopoledne, v 11 hodin bylo vše připraveno a mohlo se začít.
K dispozici bylo mnoho zábavy od Stiga hokeje, přes aktivity u stánků Mountfieldu HK, Rodinných pasů, Salinger, Snowbear, Coolwood, Věda nás baví, Teniscentrum, Sportvisio s Gladiator Race, Lealea s první pomocí, Topsport a dalších. Děti se vyblbly na skákacím hradu Tongo či s kouzelníkem Jiřím Krejčím nebo maskotem Mountym, dospělí zase ochutnali z bohatého občerstvení.
Příjemné prostředí vytvářel zpěvák Jan Vytásek s kapelou Blackbirds a rádio Černá hora. Ve 12:30 došlo na vyhlášení soutěže Léto s Mountfieldem HK, následně se do stanu Radegast přesunuli k pípě Jaroslav Bednář a Patrik Rybár, aby návštěvníkům načepovali krásně vychlazenou Ráznou desítku. Pivo teklo i nadále proudem a jelikož šlo o pozornost pivovaru Radegast, bylo zdarma.
Kartičky, dresy, šály, ročenky... autogramiáda sklidila úspěch
To hlavní vypuklo ve 13 hodin. Kompletní A-mužstvo včetně trenérského štábu usedlo za připravené stoly a začala očekávaná autogramiáda. „Hráči strávili v přímém kontaktu s fanoušky zhruba hodinu a půl oproti původně plánovaným 60 minutám. Během nich nejen že podepisovali své kartičky, ale s mnohými se i fotili a debatovali o nové sezóně, což v kombinaci s podobnou akcí není napříč extraligou zcela běžné,“ říká hlavní organizátor akce a člen marketingu Mountfieldu HK Aleš Havel.
I po konci autogramiády si fanoušci mohli vyzkoušet všechny aktivity či si užít živou hudbu. Na zahájení sezóny jich dorazilo okolo dvou tisíc, někteří byli z anglického Nottinghamu. „Jsme moc rádi za to, kolik lidí na zahájení sezóny přišlo, protože i svou účastí přispěli k podpoře týmu. O úspěšnosti celého happeningu hovoří jak pozitivní ohlasy od hráčů, stánkařů, ale v první řadě od návštěvníků, kteří si s námi užili celý hokejový den,“ těší marketingového manažera.
„Všem bych chtěl poděkovat za účast a věřím, že udělá fanouškům podobná akce radost i v příštím roce,“ dodává závěrem Aleš Havel.